- Stylatorarmy ★

Direktlänk till inlägg 20 september 2012

It's me and you

Av Melinda - 20 september 2012 14:24

Yo every1! 
Kan tänka mej att jag inte har så många läsare kvar längre. /olycklig
Har inte bloggat på år o dar, noticed that yet? Är hemskt ledsen, har sagt det förut och det känns ganska uttjatat yao, att jag inte bloggat. Finns ingen egentlig orsak till att det inte hänt, jag har bara inte orkat logga in här och skriva ihop ett litet inlägg. Och min Day challenge ligger ju på is, tyvärr. Tror inte jag kommer orka fortsätta med den heller, I'm so sorry men ja. Är iaf på gång med något nytt, håller just nu på att fixa en grej. Har bestämt mig för att lämna bloggplatsen. Igen. *suck* Nåja, kan glädja vissa med att säga att jag har något otroligt roligt på gång, som jag håller på med. Ni kommer inte bli besvikna ;) Se fram emot det! 

Har iaf inte gjort så mycket under tiden jag vart borta. Gått skola, fått en massa läxor, garvat läppen av mej, för stunden är jag förkyld. Nothing much. ;d Kanske kommer upp ett inlägg till idag, har nämnligen sett och hört One Directions nya låt (och musikvideo) Live While We're Young [LWWY] !! IIIH~ Fangirling på hög nivå här i datasalen med mina kompiar hehehehehe. Aja, mat nu ska kila. Ha de! ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Melinda - 13 oktober 2012 20:39

Hejdå bloggplatsen och stylatorarmy, nu har jag permanent och förever bytt till blogg.se. Bloggar från och med idag på worldofmelinda.blogg.se, klicka HÄÄR för att komma dit. :)  ...

Av Melinda - 20 september 2012 20:23

Av Melinda - 13 september 2012 15:46

Tänkte visa er en riktigt cool grej :P Ni kommer väl ihåg att jag var och träffade KBP på liseberg när jag var i Gbg i somras? Nu har Caty snickrat ihop en video med filmklipp från deras träff som dom lagt ut på sina bloggar nyligen och ME MYSELF AND...

Av Melinda - 9 september 2012 17:00

  Yeey, längtar tills dom släpper sitt nya albuum!!     Day 1 - Your Favourite Picture Of Harry  Day 2 - Your Favourite Picture Of Louis Day 3 - Your Favourite Picture Of Niall Day 4 - Your Favourite Picture Of Zayn Day 5 - Your Favourit...

Av Melinda - 9 september 2012 14:37

Emelie och Flinta, hunden hon håller på med på våra hundkundskapslektioner~    Japp, min lilla border collie på hundkunskapslektionerna~Julia, me myself, Emelie.Japp~Julia och vår lilla skötkviga Saphir (henne fick man höra mycket av i min förra ...

Vad vill du se mer av på min blogg?
 Mer musik! xx
 Fler bilder! xx
 Vill veta lite mer om dig! (Typ 10 snabba osv) xx
 Berätta om din skola! xx
 Ingenting, allt är perfekt! xx
 Annat förslag hänvisas till kommentarsfältet :) xx

 Directioner since 04 2012 

 

YoKul att ni hittade hit. (:

Jag är en liten flicka på 17 vårar född och uppvuxen i Norrland. Studerar just nu andra året, och bor, på en naturbruksskola i sköna Öjebynstrakten och njuter av varenda sekund där. Framförallt djur tillhör en av mina livs största intressen, det jag också håller på med varje dag på skolan, men älskar även musik, att fotografera, hänga efter mina underbara kompisar och det coola landet ENGLAND. ♥ Här i bloggen får ni läsa om mitt liv som det ser ut just nu, en massa knasigheter i vardagen, fangirl-moments och mer därtill. Enjoy!

Twitter@Miinda_Official

Instagram@Niallersmofoswag
Youtube@Cauwzih

Tumblr@Everlastingdirectioner


|★| #TheBoysOnTheStairs #HarryStyles #OneDirection #Food #Music #Animals #Korea #Kpop #England #VampireDiaries #OneTreeHill #JLo #DemiLovato #JB #IanSomerhalder |★|


Bloggade förut på allriseelf.blogg.se ~ •

Följ min blogg på blogkeen :)

- Stylatorarmy ★

 

 

0 besvarade frågor

 

 

 

 


Skapa flashcards