- Stylatorarmy ★

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2012

Stuck in her daydream

Av Melinda - 1 augusti 2012 21:30



________________________________________________________________________________

Tjoo alla! 
Eftersom jag har fullt upp här borta på semestern i Göteborg så har min uppdatering blivit körd i botten, tyvärr :/ men det tänkte jag ändra på nu och slänga in ett inlägg iaf. Det är första augusti idag :) Sommaren har gått hemskt fort, kändes som att man sa hejdå till sina klasskamrater för två veckor sen eller nåt! Eftersom man jobbade hela Juni och fördrev hela Juli framför datorn/häng med några kompisar OCH dessutom sökt ihjäl sig efter en kanin så har det gått grymt fort. Har haft planer hela tiden typ! Denna månad är inte så jätteplanerad som förra, ska ju bara hämta min lilla Eli(s) *tankarna flyger iväg till Viktorias "smeknamnsförslag" Eli från U-kiss hehehe. Gulligt va?* på måndag och så har jag planerat lite att träffa några stycken när jag kommit hem men annars så ska jag bara sova och vila upp mig ordentligt. Har börjat fundera jättemycket på allt möjligt sedan vi kom hit till Göteborg, funderat mest på livet och vad jag vill göra med det. Sen igår då jag btw satt på bussen från Stenungsund i två timmar (lyckades kliva på fel buss åt fel riktning japp..! Mer om dom där timmarna på bussen senare) så blev jag grymt sugen på att flytta till storstaden när jag gått ut gymnasiet, det skulle vara awesome. :) 


Nog om det, igår (et blev varken tidigare eller senare) åkte jag tidigt med spårvagnen till bussen som skulle ta mig till min bestie (Felicia ni vet) i Stenungsund. Direkt jag kom fram så for vi till stallet, ungen där har ju (snart, helt och fullt ut) en egen häst och bäst som jag var fick jag provrida finisen där. Det gick ju super, hade också med mig kameran så jag har massor av foton. Vet dock inte hur många av dom som blev bra eftersom det var ett mörkt ridhus och min kamera är ju inte den bästa *host*. Nåja, var hos henne sen i några timmar och när jag skulle hem så fick jag ta en buss till stationen där bussen in till Göteborg gick. Lyckades kliva på bussen som gick i fel riktning så jag fick åka en halvtimme längre, hihi kul :p Kom hem typ en eller två timmar senare än vad jag egentligen skulle, BRA JOBBAT DÄR Melinda. Men jag kom 'hem' säkert iaf, välbehållen. 

Idag har vi varit på sight seeing runda, en platt båt som går längst kanalen runt Göteborg som heter Paddan och på shoppingrunda. Hähähäh, gulligt namn det där, Paddan. c: Anyways, köpte en tröja och så fick jag ett par skor. Snygga och rosa, dom var übersöta :p Som jag sagt tidigare, kommer visa allt när jag kommit hem och fört över bilderna till datorn. Kommer också visa allt jag köpt och vad jag gjort, för dom som vill veta alltså. Resten kan ju hoppa över inlägget, hohohoh. 
 

Nu ska jag mysa till det ordenligt här, ta en kopp te och varva ner. Ser fram emot morgondagen då jag har möjligheten att träffa KBP på liseberg trots allt. Och sen har vi två shoppingdagar kvar att se fram emot, sen ska jag hem. ELIS, MAMMA KOMMER SNART JAG LOVAR .. *den alltid så normala jag. Nå måste man va stolt*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Melinda - 13 oktober 2012 20:39

Hejdå bloggplatsen och stylatorarmy, nu har jag permanent och förever bytt till blogg.se. Bloggar från och med idag på worldofmelinda.blogg.se, klicka HÄÄR för att komma dit. :)  ...

Av Melinda - 20 september 2012 20:23

Av Melinda - 20 september 2012 14:24

Yo every1! Kan tänka mej att jag inte har så många läsare kvar längre. /olycklig Har inte bloggat på år o dar, noticed that yet? Är hemskt ledsen, har sagt det förut och det känns ganska uttjatat yao, att jag inte bloggat. Finns ingen egentlig orsak ...

Av Melinda - 13 september 2012 15:46

Tänkte visa er en riktigt cool grej :P Ni kommer väl ihåg att jag var och träffade KBP på liseberg när jag var i Gbg i somras? Nu har Caty snickrat ihop en video med filmklipp från deras träff som dom lagt ut på sina bloggar nyligen och ME MYSELF AND...

Av Melinda - 9 september 2012 17:00

  Yeey, längtar tills dom släpper sitt nya albuum!!     Day 1 - Your Favourite Picture Of Harry  Day 2 - Your Favourite Picture Of Louis Day 3 - Your Favourite Picture Of Niall Day 4 - Your Favourite Picture Of Zayn Day 5 - Your Favourit...

Vad vill du se mer av på min blogg?
 Mer musik! xx
 Fler bilder! xx
 Vill veta lite mer om dig! (Typ 10 snabba osv) xx
 Berätta om din skola! xx
 Ingenting, allt är perfekt! xx
 Annat förslag hänvisas till kommentarsfältet :) xx

 Directioner since 04 2012 

 

YoKul att ni hittade hit. (:

Jag är en liten flicka på 17 vårar född och uppvuxen i Norrland. Studerar just nu andra året, och bor, på en naturbruksskola i sköna Öjebynstrakten och njuter av varenda sekund där. Framförallt djur tillhör en av mina livs största intressen, det jag också håller på med varje dag på skolan, men älskar även musik, att fotografera, hänga efter mina underbara kompisar och det coola landet ENGLAND. ♥ Här i bloggen får ni läsa om mitt liv som det ser ut just nu, en massa knasigheter i vardagen, fangirl-moments och mer därtill. Enjoy!

Twitter@Miinda_Official

Instagram@Niallersmofoswag
Youtube@Cauwzih

Tumblr@Everlastingdirectioner


|★| #TheBoysOnTheStairs #HarryStyles #OneDirection #Food #Music #Animals #Korea #Kpop #England #VampireDiaries #OneTreeHill #JLo #DemiLovato #JB #IanSomerhalder |★|


Bloggade förut på allriseelf.blogg.se ~ •

Följ min blogg på blogkeen :)

- Stylatorarmy ★

 

 

0 besvarade frågor

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards