- Stylatorarmy ★

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2012

My true love in human and animal form

Av Melinda - 16 augusti 2012 21:49

 
Hej sillar! 
Som vanligt dom senaste dagarna så har jag inte haft tid att sätta mig ner o blogga. Gör en hel massa annat än datorn och när finvädret ändå kommit tillbaka så vill man ju utnyttja det :) 
Var och åt middag hos farmor o farfar, surströmming och god efterrätt. Det var underbart gott! Har spenderat tid med lilleman också, han har varit underbar senaste dagarna och jag är så stolt. Han skuttade runt på gården i selen i lugn o ro när jag hade han ute. Snart kanske jag köper mig några hinder o börjar lära honom hoppa, för när han väl börjar skutta så går det fort och de är inga låga skutt ^^ Får se vad som händer med det!
Well, imorgon kommer jag väl inte ha så mycket för mig. Beror på vad det blir för väder faktiskt . Ska ladda inför skolan och kanske fixa så att jag får köpa ett teoripaket från körskolan. (Jag ska ta körkort nästa år, hehe) 
På måndag kommer jag åka till skolan med mitt pick o pack och flytta in med två rumskompisar på ett elevhem, de ska bli najs. För er som nyligen börjat läsa min blogg kanske inte hängt med att jag bor på ett internat på en naturbruksskola och pendlar hem varje helg. (Det står inte alls så tydligt i presentationen här bredvid)
Ska kanske gå o lägga mig i sängen o börja kolla på Vampire Diaries på en stund, blev rätt sugen nu och eftersom klockan bara är elva så är det inte så sent :p Sitter faktiskt, om jag ska vara ärlig, och väntar på att Liam ska komma tillbaka på twitter och fortsätta med sin follow spree. Missade hans första, great (y) har missat alla deras follow spree's och twitcams ever. xD Känner mig lite värdelös atm. 

 
 
angelica

angelica

18 augusti 2012 09:52

vad synd, du kunde ju fått ha han hos mig under de veckorna, men de kanske inte heller går :/ :)

http://www.livetipite.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Melinda - 13 oktober 2012 20:39

Hejdå bloggplatsen och stylatorarmy, nu har jag permanent och förever bytt till blogg.se. Bloggar från och med idag på worldofmelinda.blogg.se, klicka HÄÄR för att komma dit. :)  ...

Av Melinda - 20 september 2012 20:23

Av Melinda - 20 september 2012 14:24

Yo every1! Kan tänka mej att jag inte har så många läsare kvar längre. /olycklig Har inte bloggat på år o dar, noticed that yet? Är hemskt ledsen, har sagt det förut och det känns ganska uttjatat yao, att jag inte bloggat. Finns ingen egentlig orsak ...

Av Melinda - 13 september 2012 15:46

Tänkte visa er en riktigt cool grej :P Ni kommer väl ihåg att jag var och träffade KBP på liseberg när jag var i Gbg i somras? Nu har Caty snickrat ihop en video med filmklipp från deras träff som dom lagt ut på sina bloggar nyligen och ME MYSELF AND...

Av Melinda - 9 september 2012 17:00

  Yeey, längtar tills dom släpper sitt nya albuum!!     Day 1 - Your Favourite Picture Of Harry  Day 2 - Your Favourite Picture Of Louis Day 3 - Your Favourite Picture Of Niall Day 4 - Your Favourite Picture Of Zayn Day 5 - Your Favourit...

Vad vill du se mer av på min blogg?
 Mer musik! xx
 Fler bilder! xx
 Vill veta lite mer om dig! (Typ 10 snabba osv) xx
 Berätta om din skola! xx
 Ingenting, allt är perfekt! xx
 Annat förslag hänvisas till kommentarsfältet :) xx

 Directioner since 04 2012 

 

YoKul att ni hittade hit. (:

Jag är en liten flicka på 17 vårar född och uppvuxen i Norrland. Studerar just nu andra året, och bor, på en naturbruksskola i sköna Öjebynstrakten och njuter av varenda sekund där. Framförallt djur tillhör en av mina livs största intressen, det jag också håller på med varje dag på skolan, men älskar även musik, att fotografera, hänga efter mina underbara kompisar och det coola landet ENGLAND. ♥ Här i bloggen får ni läsa om mitt liv som det ser ut just nu, en massa knasigheter i vardagen, fangirl-moments och mer därtill. Enjoy!

Twitter@Miinda_Official

Instagram@Niallersmofoswag
Youtube@Cauwzih

Tumblr@Everlastingdirectioner


|★| #TheBoysOnTheStairs #HarryStyles #OneDirection #Food #Music #Animals #Korea #Kpop #England #VampireDiaries #OneTreeHill #JLo #DemiLovato #JB #IanSomerhalder |★|


Bloggade förut på allriseelf.blogg.se ~ •

Följ min blogg på blogkeen :)

- Stylatorarmy ★

 

 

0 besvarade frågor

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards