- Stylatorarmy ★

Alla inlägg under augusti 2012

Av Melinda - 8 augusti 2012 20:30

Wääh, har ingen inspiration till att skriva om något alls .. förutom att dessa äppelbitar var goda, haha! 
Lånade datorn av faster, sitter på twitter och spammar mina följares dasboards, hihih /evil >8) 
Nämen alltså .. Har haft det jättetrevligt idag med faster kusin o syster, min lillkusin blev jättexhalterad när han fick se Elis. Jag var dock inte eftertänksam och släppte ut honom, han blev skitstressad på en gång, dels för att vi var så mkt folk och min kusin typ hoppade omkring och skulle klappa honom hela tiden. Stackare.. >.< Men han dog iaf inte av en hjärtattack! xD

Sen var ju retrocafeet inte öppet då vi skulle dit o fika eftersom det typ onsdag? ÓwÒ Waae? Veckodag idag lixom .. Aja, vi skulle dit imorgon istället, jag kanske hinner övningsköra lite också med faster som jag så sällan gör. Bara hon inte ballar ur för att det gick lite sådär sist ;) hehe. 

Blev ett astråkigt bildlöst inlägg, men jag vågar faktiskt inte kolla vad dom har för bilder här på datorn .. tänk om man stöter på ngt oanständigt? ÒwÓ (nog för att nästan inget är det för mig längre, är redan rätt förstörd ändå så .. ) >8D 

Av Melinda - 8 augusti 2012 12:05

Annyeong~
Ska dra till min faster idag och sova över till imorgon, vi har planer på planer som vi ska göra. Det kommer bli mysigt ^^ Och det betyder att uppdateringen kommer vara som den varit senaste två dagarna. Om inte värre. Men om jag hinner kan jag slänga ihop ett tidsinställt åt er :) Ska käka ngt och slänga ut Elis (inte bokstavligt talat men ni fattar) en stund och vänta in faster. Min lillkusin är såå exhalterad av att få träffa honom, ända sedan igår då jag berättade för honom ^^
 
Wow, bilden blev stor, men idag bär jag min 'typ' tröja ~ 

Av Melinda - 7 augusti 2012 18:30

Tjo på er! 
Bloggade inget igår, ber om ursäkt för det. Lilla Evve kom förbi igår och skulle sova över så jag umgicks med henne, vi hämtade också Elis på kvällen och det i sig var ju en upplevelse. (Han kom, på ngt sätt, lös och blev jagad av en jakthund, klarade sig och rusade in under ett skjul typ. Han kom fram tillslut, välbehållen och utan en hjärtattack ^^) Han var det första jag såg när vi for in på gården och jag föll. Så hårt som man kan falla för en kanin, och så underbart härlig den där killen är alltså!
Idag följde jag Evve en sväng till travet där hon skulle fota o sånt. Tog min jättenäringsrika frukost där, ett skrovmål. :) Sen jag kom hem så har jag varit med min kusin. Hon hjälpte mig att bygga Elis utebur, att flytta ut honom, och så har vi plockat smultron, pratat och sånt. Det är helt otroligt att man kan ha en trevlig stund med sin (för det mesta) jobbiga 8 åriga kusin ^^ Vi myste med Elis i soffan sen när han fick komma in, visiterade honom också litegrann och kollade klorna. Hans öron är supervackra btw...   
 

Av Melinda - 5 augusti 2012 23:45

Nu är den klar och fixat, vart ju inte sådär jätteväl gjord *host* men jag är en newbie på det där med redigering och sånt. Gjorde iaf mitt bästa och blev hyfsat nöjd med resultatet. Nu vill jag veta vad ni tycker om den :) Förvirrande/roande? Om ni har några frågor så ställ dom och så ska jag försöka svara på dom, men om det är t.ex angående sorterna på fiskarna eller så så kan jag inte hjälpa er tyvärr. La inte allt på minnet precis. Kommer knappt ihåg vad den där überfina fågeljäkeln hette... nu ska jag sluta spoila och låta er titta på videon :p 

Av Melinda - 5 augusti 2012 14:03

Yo everyone
Äntligen hemma säger jag då! Förutom sömnbristen så är allt super. Tåget var framme vid tio-elva tiden idag och efter att vi blivit hemskjutsade har vi packat upp, börjat tvätta kläder och jag har fixat iorning mitt rum så att Elis har sin lilla stora plats vid min säng :) Började fundera ut vart hans bur skulle stå och eftersom mitt rum nästan är minimalt så tröck jag in honom bedvid min säng i fotändan framför garderoben :p Längtar så efter dig gubben <3

Annyways, började lite smått på en Gbg-video (eller vad man nu ska kalla det) igår på tåget när jag inte kunde sova, mest för att fördriva tiden, och början blev riktigt bra så jag ska fortsätta på den :) Vet ej exakt när jag e klar, men jag vet att den kommer bli awesome! Har slängt ihop lite videor jag filmat o bilder jag fotat från sightseeing turer o museum besök mm. Mest för att jag inte orkar skriva in copyright på varenda bild (dom är över 300 st!) och lägga ut dom här, hähä. *Lat* Lägger ut den här sen när den är publicerad och allt. Funderar på om jag i värsta fall får göra två delar av alltihopa....
Bara för att det nu råkade vara superfint och varmt väder här hemma så ska jag sitta och kolla på ett Vampire Diaries avsnitt till (I TRÄDGÅRDEN HOHOHOH), käka lite popcorn och vänta på syrran. Vi ska dra in till rönkan o köpa mjukglass med några trevliga folks. Bloggar mer om Gbg senare i ett separat inlägg ;) 
 

Av Melinda - 1 augusti 2012 21:30



________________________________________________________________________________

Tjoo alla! 
Eftersom jag har fullt upp här borta på semestern i Göteborg så har min uppdatering blivit körd i botten, tyvärr :/ men det tänkte jag ändra på nu och slänga in ett inlägg iaf. Det är första augusti idag :) Sommaren har gått hemskt fort, kändes som att man sa hejdå till sina klasskamrater för två veckor sen eller nåt! Eftersom man jobbade hela Juni och fördrev hela Juli framför datorn/häng med några kompisar OCH dessutom sökt ihjäl sig efter en kanin så har det gått grymt fort. Har haft planer hela tiden typ! Denna månad är inte så jätteplanerad som förra, ska ju bara hämta min lilla Eli(s) *tankarna flyger iväg till Viktorias "smeknamnsförslag" Eli från U-kiss hehehe. Gulligt va?* på måndag och så har jag planerat lite att träffa några stycken när jag kommit hem men annars så ska jag bara sova och vila upp mig ordentligt. Har börjat fundera jättemycket på allt möjligt sedan vi kom hit till Göteborg, funderat mest på livet och vad jag vill göra med det. Sen igår då jag btw satt på bussen från Stenungsund i två timmar (lyckades kliva på fel buss åt fel riktning japp..! Mer om dom där timmarna på bussen senare) så blev jag grymt sugen på att flytta till storstaden när jag gått ut gymnasiet, det skulle vara awesome. :) 


Nog om det, igår (et blev varken tidigare eller senare) åkte jag tidigt med spårvagnen till bussen som skulle ta mig till min bestie (Felicia ni vet) i Stenungsund. Direkt jag kom fram så for vi till stallet, ungen där har ju (snart, helt och fullt ut) en egen häst och bäst som jag var fick jag provrida finisen där. Det gick ju super, hade också med mig kameran så jag har massor av foton. Vet dock inte hur många av dom som blev bra eftersom det var ett mörkt ridhus och min kamera är ju inte den bästa *host*. Nåja, var hos henne sen i några timmar och när jag skulle hem så fick jag ta en buss till stationen där bussen in till Göteborg gick. Lyckades kliva på bussen som gick i fel riktning så jag fick åka en halvtimme längre, hihi kul :p Kom hem typ en eller två timmar senare än vad jag egentligen skulle, BRA JOBBAT DÄR Melinda. Men jag kom 'hem' säkert iaf, välbehållen. 

Idag har vi varit på sight seeing runda, en platt båt som går längst kanalen runt Göteborg som heter Paddan och på shoppingrunda. Hähähäh, gulligt namn det där, Paddan. c: Anyways, köpte en tröja och så fick jag ett par skor. Snygga och rosa, dom var übersöta :p Som jag sagt tidigare, kommer visa allt när jag kommit hem och fört över bilderna till datorn. Kommer också visa allt jag köpt och vad jag gjort, för dom som vill veta alltså. Resten kan ju hoppa över inlägget, hohohoh. 
 

Nu ska jag mysa till det ordenligt här, ta en kopp te och varva ner. Ser fram emot morgondagen då jag har möjligheten att träffa KBP på liseberg trots allt. Och sen har vi två shoppingdagar kvar att se fram emot, sen ska jag hem. ELIS, MAMMA KOMMER SNART JAG LOVAR .. *den alltid så normala jag. Nå måste man va stolt*

Vad vill du se mer av på min blogg?
 Mer musik! xx
 Fler bilder! xx
 Vill veta lite mer om dig! (Typ 10 snabba osv) xx
 Berätta om din skola! xx
 Ingenting, allt är perfekt! xx
 Annat förslag hänvisas till kommentarsfältet :) xx

 Directioner since 04 2012 

 

YoKul att ni hittade hit. (:

Jag är en liten flicka på 17 vårar född och uppvuxen i Norrland. Studerar just nu andra året, och bor, på en naturbruksskola i sköna Öjebynstrakten och njuter av varenda sekund där. Framförallt djur tillhör en av mina livs största intressen, det jag också håller på med varje dag på skolan, men älskar även musik, att fotografera, hänga efter mina underbara kompisar och det coola landet ENGLAND. ♥ Här i bloggen får ni läsa om mitt liv som det ser ut just nu, en massa knasigheter i vardagen, fangirl-moments och mer därtill. Enjoy!

Twitter@Miinda_Official

Instagram@Niallersmofoswag
Youtube@Cauwzih

Tumblr@Everlastingdirectioner


|★| #TheBoysOnTheStairs #HarryStyles #OneDirection #Food #Music #Animals #Korea #Kpop #England #VampireDiaries #OneTreeHill #JLo #DemiLovato #JB #IanSomerhalder |★|


Bloggade förut på allriseelf.blogg.se ~ •

Följ min blogg på blogkeen :)

- Stylatorarmy ★

 

 

0 besvarade frågor

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards